Всі свої дитячі роки людина проводить у школі. У школі вона зростає, набуває знань, міцнішає фізично і психічно. Разом із закінченням школи закінчується формування цілого ряду психічних якостей, які обумовлюють подальше життя випускника. Яка вона- діагностична модель випускника? Згідно нашого підходу, це випускник, який уже на шкільній лаві оволодів трьома головними життєвими вміннями: він усвідомив себе й своє місце у світі; оволодів діяльністю; оволодів спілкуванням. Причому зробив це у формах соціально санкціонованих, культурних, став компетентним, умілим, сильним, виробив позитивну «я-концепцію». Звичайно, ці ознаки (або властивості) вихованого випускника необхідно спостерігати в реальних вчинках, у «живій» повед
...
Читати далі »