Інклюзія – одна з найбільш гуманістичних ідей сьогодення, вона водночас є найскладнішою для вирішення проблемою, з якою стикаються системи освіти в усьому світі, оскільки передбачає залучення дітей з особливими освітніми потребами до загальноосвітніх шкіл, а це в свою чергу, вимагає від усіх учасників навчально – виховного процесу суттєвого перегляду традиційних поглядів щодо мети, функцій, організації роботи навчального закладу.
«Спільне викладання та планування в класі з інклюзивним навчанням», - така тема була винесена на засідання «круглого столу», яке проведено на базі Ялтушківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 29 січня 2015 року. В школі організовано роботу двох класів з інклюзивним навчанням: на базі 4-го класу з 2013 – 2014 навчального року та 1-го класу з 2014 – 2015 навчального року. До інклюзивного навчання включено троє дітей з особливими освітніми потребами.
Під час засідання розглядались питання щодо організації інклюзивного навчання в основній школі, спільного планування та викладання в 5-му класі, адаптації змісту і методів навчання до пізнавальних можливостей учнів, здійснення системи корекційних заходів, проведення корекційно – розвиткових занять.
У проведенні заходу приймали участь фахівці Котюжанівського навчально – реабілітаційного центру Мурованокуриловецького району, завідувач РПМПК Пилевич О.А., консультанат – корекційний педагог РПМПК Береза І.І., вчитель – логопед Луцькова М.А., головний спеціаліст відділу освіти Стрельчук Н.О.
За результатами засідання підготовлено Угоду про спільну діяльність між Ялтушківською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів та Котюжанівським навчально – реабілітаційним центром.
|