|
Головна » 2014 » Вересень » 3 » Засідання школи молодого вчителя
14:04 Засідання школи молодого вчителя |
Молодий вчитель - це талановита, неординарна, багатогранна особистість, яка може повести за собою дітей, зацікавити до навчання. Ідучи працювати в школу, молодий спеціаліст ще глибоко не осмислює ті великі і відповідальні завдання, які покладені на вчителя, всю ту складність професії педагога. Адже батьки, держава довіряють йому найцінніший скарб світу - дитину, людину, свою надію, своє майбутнє. Сьогоднішній вчитель-початківець навчатиме і виховуватиме кілька поколінь учнів. А це вимагатиме постійної творчості, невтомної роботи думки, величезної душевної щедрості і, найголовніше, любові до дітей.
То чи зможе достойно справитися молодий педагог із такими великими і відповідальними завданнями, адже він ще далеко не майстер.
Звичайно, багато що залежить від самого молодого спеціаліста. Але не все. Не лише добра професійна підготовка і особисті якості визначають результат праці. Входження молодих вчителів у складний світ шкільного життя, їх успішна професійна діяльність значною мірою залежить від того, в який колектив попаде вчитель, як його зустрінуть, які умови праці й побуту їм створять, якою турботою їх оточать, яку надаватимуть методичну допомогу, як стимулюватимуть до вияву ініціативи, творчості.
Цього року вчительський колектив Барського району поповнився 14 молодими вчителями. Для полегшення професійної адаптації молодих спеціалістів та підвищення професійного рівня малодосвідчених педагогів
3 вересня 2014 року на базі районного методичного кабінету було проведено засідання Школи молодого вчителя. Молодих фахівців радо вітала заступник начальника відділу освіти Л.Решовська. Завідувач методичного кабінету Т.Маринюк запевнила вчителів у всебічній підтримці та допомозі на шляху становлення професійної майстерності, яку надаватимуть методисти РМК. Психолог НВК «ЗОШ І-ІІІ ст№2-гімназія» м. Бара Корженюк Н.В. відкрила молодим вчителям шляхи практичного використання знань психології у навчальному процесі. Новопризначені педагоги мали змогу дізнатися про особливості освітніх технологій, типи уроків, вимоги до планування та набули багатьох інших необхідних для роботи знань.
|
Переглядів: 677 |
Додав: Адміністратор
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Статистика
Онлайн всього: 6 Гостей: 6 Користувачів: 0
|
| | |