Проблема наступності між ступенями освіти стала особливо актуальною на сучасному етапі. Адже зміст кожної освітньої галузі впроваджується поетапно: дошкільна освіта, початкова школа, середня освітня ланка. Для кожного етапу розроблений Базовий компонент дошкільної освіти, Державний стандарт, базовий навчальний план, програми. Проблема наступності в навчанні через цілий ряд причин досить складна і складність її полягає у відсутності єдиних підходів.
Тому проблеми наступності між початковою і середньою ланками освіти та шляхи їх вирішення було обговорено на нараді керівників творчих груп загальноосвітніх шкіл району 9 лютого 2016 року на базі ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 м.Бара.
Педагоги опрацювали програму переходу учнів із початкової в середню школу, причини виникнення в учнів труднощів у навчанні під час адаптаційного періоду, рекомендації та методичні поради вчителям- предметникам, класним керівникам та батькам тощо.
|