|
Головна » 2013 » Лютий » 21 » Засідання ради районного методичного кабінету
18:52 Засідання ради районного методичного кабінету |
Під головуванням
Козака В.Р., зав.
методкабінетом 21.02.2013 року відбулося
планове засідання ради
районного методичного кабінету. В
порядку денному питання
про організацію методичної
допомоги вчителям
географії та економіки закладів освіти
району. З аналізом стану
справ по даній
проблемі виступила Мазур
О.А., методист
райметодкабінету. В
обговоренні питання взяли участь
Станіславчук С.В., заступник директора з навчально-виховної роботи
Гулівської ЗОШ І-Ш ст. та Козак Г.П., заступник директора з навчально-виховної роботи
Копайгородської ЗОШ І-Ш ст.
З
аналізом підготовки закладів освіти
району до впровадження
курсу «Сходинки до інформатики»
виступила Гора Д.К., методист райметодкабінету. Зазначена проблема
викликала досить жваве обговорення. Адже станом на 1
березня ц.р. в районі лише 19 загальноосвітніх шкіл
мають повноцінні навчальні
комп’ютерні комплекси. 17 шкіл з 1 вересня
наступного навчального року (а
саме з цього часу відповідно до нового державного
стандарту в 2-их класах вводиться курс «Сходинки
до інформатики») не
зможуть якісно забезпечити
навчально-виховний процес з
даного предмету. Мають місце й проблеми з кадровим забезпеченням викладання нового курсу. Свої думки
та пропозиції стосовно
запровадження нового курсу
висловила заступник директора
з навчально-виховної роботи Войнашівської ЗОШ І-Ш ст. Десик Л.А.
На
засіданні метод ради були обговорені
також питання про підсумки
ІІ етапу Всеукраїнських предметних
олімпіад та лист
МОіНУ, МС України від 1/9-92
від 08.02.2013 р. «Про порядок
закінчення навчального року
та проведення державної
підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних
закладах в 2012/2013 навчальному
році». Інформацію з даних
питань довів до
відома присутніх Козак В.Р.,
завідуючий РМК. З усіх перерахованих
питань прийнято конкретні
рішення.
|
Переглядів: 746 |
Додав: Адміністратор
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
| | |