У Державному стандарті
базової та повної загальної середньої освіти зазначено, що добір змісту
предметів загальноосвітньої школи ґрунтується на принципі наступності між
початковою та основною школами. Забезпечення такої наступності та здійснення заходів, спрямованих
на адаптацію дітей до основної школи, є важливою передумовою успішного навчання
школярів у 5-му класі. Для розв’язання цих завдань необхідно враховувати
психологічні особливості 10-11-річних школярів, рівень пізнавальної діяльності,
з яким діти прийшли до 5-го класу, проаналізувати проблеми, з якими учні
стикаються в адаптаційний період, і виробити шляхи їх подолання.
З метою пошуку практичних способів вирішення питання адаптації та
реалізації принципу наступності18 лютого 2014 року в загальноосвітній школі І –
ІІІ ступенів №1 м. Бара року відбувся районний семінар учителів іноземної мови
на тему: «Забезпечення наступності у вивченні іноземної мови між початковою та
середньою ланкою освіти».
Учасники відвідали урок англійської мови у 5 – А класі, який провела
учителька вищої категорії Осташевська Галина Євгеніївна, у 5 – Б класі урок
німецької мови провела учителька вищої категорії, старший вчитель Лавренюк Майя
Вікторівна, де вчителі майстерно продемонстрували індивідуальний підхід до
кожного учня. Учитель вищої категорії Нестерук Тетяна Іванівна провела урок
англійської мови в 4 – Б класі, де показала підготовку дітей до навчання в
середній школі.
Розвивальна гра «Попереду у нас – 5 клас», яку провела класовод Дуднік Інна
Михайлівна, показала психологічну готовність учнів 4 класу до переходу в 5
клас.
На семінарі була присутня завідуюча методичним кабінетом Маринюк Тетяна
Миколаївна.
$IMAGE1$
|