Нехай, ставши учнем, дитина продовжує
робити сьогодні те, що робила вчора. Нехай нове
з'являється в її житті поступово
і не збентежує лавиною переживань.
(В.О. Сухомлинський)
Особливої актуальності в даний час набула проблема наступності між ланками освіти, а саме між ДНЗ і школою.
Наступність між дошкільними і шкільними ланками освіти не повинна розумітися тільки як підготовка дітей до навчання.
У дошкільному віці закладаються найважливіші риси майбутньої особистості. Необхідно прагнути до організації єдиного розвиваючого світу – дошкільної та початкової освіти.
Вперше 13 листопада на базі Барського дошкільного навчального закладу №1 «Берізка» був проведений епізодичний семінар-практикум для вихователів старших груп та вчителів початкових класів Барського освітнього округу «Від дошкільника до школяра: оптимальна модель взаємодії».
Учасники семінару розробляли рекомендації, щоб зробити перехід дітей до школи більш м'яким, дати їм можливість швидше адаптуватися до нових умов. Вчителі знайомились з формами, методами роботи в дошкільних установах.
|