В центрі
уваги учасників районних
методичних об’єднань вчителів-предметників, які відбулися
27-28 березня ц.р. на
базі Барських міських
шкіл, були питання
завершення 2012-2013 н. р. та
проведення державної підсумкової
атестації в початковій, основній та
старшій школах. Адже
за 2 місяці заняття
в загальноосвітніх школах
завершуються, а тому питання проведення
ДПА, його форми та зміст є
сьогодні, як ніколи, актуальними.
Відповідно
до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 08.02.13 №_1/9-92 «Про
порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової
атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році» у
цьому навчальному році навчальні заняття завершуються 24 (25 для шкіл, які
працюють за шестиденним робочим тижнем) травня. У цей день проводиться свято
«Останній дзвоник».
У 4-х класах державна підсумкова атестація
проводиться з 13 по 21 травня із української мови та читання, математики.
У 9-х класах державна підсумкова атестація
проводитиметься з 28 травня по 11 червня з п'яти предметів:
української мови, математики, географії, біології, а також іноземної мови чи
іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу.
Державна підсумкова атестація
для випускників 11-х класів проводиться з 27 по 31 травня з трьох предметів у
письмовій формі за збірниками завдань. 27травня
відбудеться державна підсумкова атестація з української мови (переказ, обов’язково). Дати проведення
атестації з двох інших предметів (з
історії України або математики (для
учнів, які навчалися за універсальним профілем) чи з профільного предмета (для
учнів, які навчалися в класах інших профілів) та з предмета за вибором учнів)
визначають навчальні заклади за погодженням з відповідними управліннями освіти.
Крім
цього, перед засіданням
районної атестаційної комісії, яке
відбудеться 9 квітня ц. р., перед
своїми колегами прозвітували
педагоги, які в цьому році
атестуються.
Безперечно, що на
засіданнях предметних методоб’єднань, крім зазначених
питань, було обговорено цілий
ряд актуальних проблем щодо
удосконалення навчально-виховного
процесу, виконання вимог навчальних програм,
методичного забезпечення викладання
складних тем та
розділів.
|