Одним з ключових завдань
методичної роботи в начальних закладах є забезпечення умов для професійного
зростання педагогічної майстерності вчителів. Тому саме питанню управління
розвитком та саморозвитком особистісного зростання вчителів був присвячений
плановий теоретичний семінар заступників директорів шків з навчально-виховної
роботи, який відбувся 16 січня 2013 року на базі районного методичного
кабінету.
Девізом семінару стали слова ««Доводиться бігти з усіх ніг лише для того,
щоб залишитися на тому самому місці. Якщо хочеш потрапити в інше місце,
потрібно бігти вдвічі швидше…»
Семінар провела завідувач РМК
Т.Маринюк, яка підкреслила, що ефективне керування розвитком і саморозвитком
вчителя- запорука своєчасної модернізації педагогічного колективу, розповіла
про процес управління саморозвитком вчителя та надала завучам ефективні
методики діагностики готовності вчителів до саморозвитку та оцінки ефективності
самоосвітньої роботи в школі.
Заступник директора Войнашівської
ЗОШ І-ІІІ ст. Л.Десик поділилася досвідом про форми і методи керівництва
самоосвітою в школі. В. Перебийніс, завуч Терешківської ЗОШ І-ІІ ст. розкрила
зібранню технологію організації самоосвітньої діяльності вчителів, С.
Янковська, завуч Івановецької ЗОШ І-ІІ ст. презентувала ефективну модель плану
самоосвіти педагога. На завершення семінару психолог ЗОШ І-ІІІ ст. №4 м. Бара
О.Ставська висвітлила питання створення психологічно комфортних умов для
розвитку і саморозвитку вчителів.
Результатом семінару стали
методичні рекомендації щодо алгоритму здійснення ефективного управління
самоосвітою педагогів.
|