Сьогодні, коли відбуваються зміни та модернізація в області
освіти, особлива увага звернена на роль школи, як організатора освітнього
середовища для розвитку особистості.
Світові тенденції розвитку
середньої загальної освіти характеризуються переходом від традиційної
репродуктивної моделі школи до розвиваючої конструктивної моделі, орієнтованої
на результат. Обновилася функція школи: не тільки навчання і виховання, але і
соціалізація школяра, формування життєвої компетентності, розвиток соціальний
значимих якостей особистості.
Мета освіти – формування
особистості, яка буде здатна отримувати глибокі знання, професійні навички,
вільно орієнтуватися, самореалізовуватися, саморозвиватися і самостійно
приймати правильні, морально-відповідальні рішення в умовах мінливого світу.
Саме ці проблеми й були в центрі
уваги учасників планового
районного семінару-практикуму учителів
інформатики на тему «Формування і розвиток предметної ІКT-компетентності та
ключових компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів та їх
соціалізації у суспільстві», який відбувся у вівторок 10 грудня 2013р. на базі ЗОШ І-ІІІ ст. №4 м. Бара.
З
інформацією про шляхи та засоби формування ключових компетентностей для реалізації
творчого потенціалу учнів та їх соціалізації у суспільстві з учасниками
семінару поділилася заступник директора школи з навчально-виховної роботи
Каліцінська В. О. Вона ж презентувала присутнім свій навчальний заклад,
розповіла про здобутки та традиції школи.
Темою виступу вчителя інформатики
місцевої школи Сторожука О. В. стало повідомлення про прийоми та методи формування й
розвитку предметної ІТК-компетентності в умовах сучасної школи. Своїми
міркуваннями з означеної проблеми поділилися його колеги з інших шкіл: Гуршал
І. Й. (Балківський НВК «ДНЗ-ЗОШ
І-ІІ ст.»), Степанкевич Т. О. (ЗОШ І-Ш ст. № 1 м. Бара),
Грабар Н. П. (Чемериський НВК « ЗОШ
І-ІІ ст.-ДНЗ»), Копитко О. І. (Войнашівська ЗОШ І-Ш ст.),
Тимошенко В. М. (Копайгородська
ЗОШ І-Ш ст.), Іщук А.І. (Комаровецька ЗОШ І-Ш ст.), Борисова Л. Е. (Лісівська ЗОШ І-ІІ ст.)
Своєрідним майстер-класом, під
час якого було продемонстровано прийоми та методи роботи по формуванню ІТК-компетентності в учнів став урок у 10-ому класі, який майстерно провів Сторожук О. В.
Підсумки семінару підвів Козак В.Р., методист райметодкабінету.
|