Формування та розвиток у дітей ключових
компетентностей стало основним завданням початку XXI століття. Ця проблема
набуває актуальності у зв'язку з тим, що сучасний світ характеризується
стрімким соціальним, технологічним і політичним розвитком, який потребує від
людини здатності робити духовно-моральний вибір, мобільності та
відповідальності у прийнятті рішень, вміння ефективно спілкуватися та бути
успішним.
Що може бути краще для становлення особистості, ніж
відчуття успіху й особистої значущості у процесі своєї праці? Проектні
технології, до впровадження яких так активно закликають сучасних учителів,
спрямовані на стимулювання інтересу учнів до нових знань, на розвиток дитини
через вирішення проблем і використання цих знань у конкретній практичній діяльності.
Особливо актуальним є застосування методу проектів сьогодні, коли сучасна
освіта переорієнтовується на профільне навчання.
Проблемам оволодіння навичками
проектної діяльності у школі як необхідним засобом формування життєвої
компетентності особистості та використання проектних технологій у
навчально-виховному процесі, управлінській діяльності, методичній роботі була
присвячена науково-практична конференція, яка пройшла першого березня поточного
року в приміщенні НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №2-гімназія» м. Бара.
На конференцію були запрошені
директори загальноосвітніх закладів району, їх заступники, голови профкомів,
практичні психологи та соціальні педагоги, завідувачі ДНЗ. В роботі конференції
взяли участь науковці столичного Університету менеджменту освіти Національної
Академії педагогічних наук Тимошко Ганна Миколаївна, директор
Інституту менеджменту та психології , кандидат педагогічних наук, Лушин Павло Володимирович, завідувач
кафедрою загальної психології, доктор психологічних наук, профессор, Дмитренко Геннадій Анатолійович,
завідувач кафедрою економіки та управління персоналом, доктор економічних наук,
професор, Карамушка Віктор Іванович,
завідувач кафедрою управління проектами
та загальнофахових дисциплин, кандидат біологічних наук, доцент, Стецюк Дмитро Іванович, проректор з господарської діяльності, депутат
Барської райради.
Учасників конференції вітали Радіонов
Микола Васильович, голова Барської районної ради, Франчук Анатолій Васильович, заступник голови райдержадміністрації,
Сторожук Алла Миколаївна, начальник
відділу освіти Барської райдержадміністрації.
На пленарному засіданні перед присутніми виступив Стецюк Дмитро Іванович. Він детально
розповів присутнім про Університет менеджменту освіти Національної Академії
педагогічних наук, його структуру, мету та основні напрямки діяльності закладу.
Дмитро Іванович запросив освітян
району до подальшої конструктивної співпраці.
По завершенню пленарної частини
робота проходила в режимі секційних занять. Тимошко Г. М., директор Інституту менеджменту
та психології, кандидат педагогічних наук
працювала з директорами загальноосвітніх шкіл
та головами профспілкових комітетів закладів освіти району. Темою її розмови була «Організаційна культура керівника в системі освіти. Використання
проектних технологій в управлінській діяльності».
Про сучасну практичну психологію та її роль у розвитку
освіти вів мову Лушин П. В., завідувач кафедрою загальної психології, доктор
психологічних наук, професор. В його секції були присутні психологи та
соціальні педагоги навчальних закладів району.
Заступники директорів шкіл з
навчально-виховної роботи, завідувачі ДНЗ працювали у секції, яку очолив Карамушка В. І., завідувач кафедрою
управління проектами та загальнофахових дисциплін, кандидат біологічних наук,
доцент. Темою розмови цієї секції було планування розвитку освіти в сучасних
умовах.
Учасники конференції висловили задоволення від проведеної роботи та сподівання на подальшу плідну співпрацю. Учні НВК
«ЗОШ І-ІІІ ст.№2-гімназія» подарували гостям невеликий концерт.
|