В наш час, коли все постійно змінюється, модернізується, поповнюється новою інформацією, професія учителя потребує постійного професійного зростання та вдосконалення. Сходинками до цього є постійні методичні об’єднання, курси підвищення кваліфікації, семінари, а також різні активні форми методичної роботи.
Однією з таких активних форм роботи є педагогічний міст, який проводиться з метою розвитку практичних вмінь та навичок. Темою методичного мосту між учителями 2 класів двох округів, який відбувся 30 жовтня 2015 року на базі ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м.Бара, обрано проблеми навчання та виховання творчої особистості молодшого школяра.
Учасники з різних шкіл Барського та Ялтушківського округів мали змогу поділилитися своїми думками з проблем «Формування особистості молодшого школяра в умовах сучасної школи».
Під час проведення “методичного моста” слухачі вдосконалювали свої аналітичні вміння.
Презентували тему та вказали на її актуальність керівник Барського освітнього округу вчителів 2-х класів Мернічук С.С. та керівник творчої групи учителька Барської ЗОШ І-ІІІст. № 4 Бурятинська Л.Г. Дякуючи психологічному тренінгу «Всесвіт», який провела учителька Барської ЗОШ № 3 Стадній Л.М. присутні зрозуміли як важливо знати особливості власного «я» кожної дитини. Цікаву інтерактивну технологію «спрощене судове слухання» використала учителька Окладнянської ЗОШ-сад Мернічук С.С, де учасники мосту стали суддями, адвокатами, прокурорами, але не конкретних людей, а їх вчинків та рис характеру. Свій творчий потенціал розкрили учасники під час створення колажів в групах «Я і природа», «Я і здоровий спосіб життя», «Я - патріот», «Я і сім’я» , творчими керівниками яких стали педагоги Барської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Бубало Н.І., Дуднік І.М.
Важливе місце було відведене питанню «Вплив національно-патріотичного виховання на розвиток особистості в сучасному світі», яке вміло розкрила керівник районного методичного об’єднання Рублевська Л.В..
Творчий учитель в початковій школі в нашому розумінні – це педагог- майстер з високим рівнем професіоналізму, який відмінно знає фактичний матеріал і психологію учнів, бачить зв'язки між предметами і темами, володіє методикою викладання кожного предмета і всіх напрямків виховання. Це дозволяє легко, за кілька хвилин актуалізувати потрібні дані, вчасно перекинути міжпредметний зв’язок, гнучко керувати різними видами індивідуальної, групової та фронтальної роботи.
Учитель має навчатися впродовж усього життя. І тільки беручи участь у всіх методичних заходах, педагоги навчаються самі й навчають інших. Інноваційне спрямування методичних заходів допомагає активізувати творчість учителів, спонукає їх до впровадження нововведень. Адже тільки у творчого педагога — творчо розвинені учні.
|