14 січня
відбулося чергове засідання координаційно – методичної ради з питань впровадження інклюзивної освіти
за участю асистентів вчителя, які
працюють в класах з інклюзивною формою навчання. З початку 2013 – 2014
навчального року в районі створено та організовано
навчально-виховний процес в таких класах
на базі Войнашівської та Ялтушківської ЗОШ І-ІІІ ст.
Важливим показником розвитку суспільства є гуманне,
турботливе й милосердне ставлення до дітей з особливими потребами, які не мають
змоги вести повноцінне життя. Нагальною залишається проблема долучення дітей з
особливими освітніми потребами до процесу навчання та виховання у
загальноосвітньому навчальному закладі. Інклюзивна освіта дає змогу кожному
учневі задовольнити свою потребу в розвитку та гарантує рівні права на здобуття
освіти незалежно від соціального стану, фізичних і розумових здібностей. Інклюзивне
навчання означає, що всі учні можуть
навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі
необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з
переплануванням школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без
виключення навчалися і проводили час разом. Інклюзивне навчання не розділяє
учнів у класі.
Під час проведення
координаційно – методичної ради
обговорювалися питання організації
навчання учнів, їх досягнення за перший семестр, форми проведення
корекційно-розвивальної роботи.
В засідання
координаційно – методичної ради приймали
участь головний спеціаліст відділу освіти Стрельчук Н.О., завідувач РПМПК
Пилевич О.А., учитель – логопед логопедичного пункту при ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 м. Бара Береза І.І.
|