Проблема гендерного виховання хвилює сьогодні багатьох педагогів, психологів. Інтерес обумовлений тим, що сучасні вимоги індивідуального підходу до формування особистості не можуть ігнорувати гендерні особливості дитини.
Коли і як починається гендерне виховання? На що повинні орієнтуватися батьки, вирішуючи цю делікатну проблему? Яка система робота має проводитись вихователями ДНЗ?
Такі питання обговорювались 09.04.2014р. на черговому районному методичному об’єднання вихователів ясельних та молодших груп ДНЗ району на базі Барського дошкільного навчального закладу №1 «Берізка» (зав. Барсегян Л.В.).
Підготовку дітей до виконання свого життєвого призначення, різних соціальних ролей – мужнього сина, турботливої доньки, доброго брата чи сестри, онука чи онучки, надійного друга чи подруги –вихователі починають з раннього віку, коли починає формуватись особистість. Цікаве, змістовне заняття з гендерного виховання з вихованцями ІІ молодшої групи провела вихователь Гавришенко А.В.
|