Запровадження сучасних моделей організації навчання, виховання і реабілітації дітей з особливими освітніми потребами вимагає не лише спеціальної організації матеріального середовища, а й підготовки педагогічного персоналу загальноосвітніх навчальних закладів, оскільки ефективність інклюзивного навчання залежить від узгодженості дій команди психолого-педагогічного супроводу цих дітей.
22 квітня 2015 року на базі Барського району проведено семінар – практикум «Алгоритм впровадження інклюзивного навчання в загальноосвітньому закладі» для асистентів вчителя в класах з інклюзивним навчанням, слухачів курсів ВОІПОПП. Досвід роботи з питань впровадження інклюзивного навчання в районі, ролі РПМПК, особливостей роботи з дітьми зі зниженим зором, порушеннями функцій опорно – рухового апарату, розумовою відсталістю, затримкою психічного розвитку, синдромом Дауна представили головний спеціаліст відділу освіти Барської РДА Стрельчук Н.О., завідувач РПМПК Пилевич О.А., асистенти вчителя Маршук О.Д., Кирильчик Н.І., Сокіл Н.В., Конопляста О.О.
Майстер – клас «Спільне планування та викладання: шляхи реалізації» провели асистент вчителя Коновалюк О.О. та вчитель початкових класів Слободян Л.Л. Войнашівської ЗОШ І-ІІІ ст.
В роботі семінару взяли участь завідувач лабораторії інклюзивної освіти Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Присяжнюк Н.В. та завідувач Вінницької обласної психолого-медико-педагогічної консультації Каменщук Т.Д.
|