Субота, 20.04.2024, 00:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Барської райдержадміністрації

Форма входу

Головна » 2015 » Лютий » 10 » «Використання проектних технологій при вивченні інформатики як засіб активізації пошуково-пізнавальної діяльності учнів»
13:52
«Використання проектних технологій при вивченні інформатики як засіб активізації пошуково-пізнавальної діяльності учнів»

    Районний семінар для вчителів інформатики з проблеми «Використання проектних технологій  при вивченні інформатики як засіб активізації пошуково-пізнавальної діяльності учнів» відбувся 10 лютого поточного року на базі ЗОШ І-ІІІ ст. №3  м. Бара.

Метод проектів при вивченні інформатики – один важливих та дійових методів, котрий активізує навчально-виховний процес, значно піднімає інтерес учнів до навчання.

Е. С. Полат дає таке визначення методу проектів у сучасному розумінні: «...метод», що передбачає «певну сукупність навчально-пізнавальних прийомів, які дозволяють вирішити ту чи іншу проблему в результаті самостійних дій учнів з обов'язковою презентацією цих результатів».

Проектний метод завжди орієнтований на самостійну роботу учнів. З допомогою нього учні не тільки отримують суму тих чи інших знань, але і навчаються здобувати ці знання, користуватися ними для розв'язання пізнавальних і практичних завдань.

Робота за методом проектів - це відносно високий рівень складності педагогічної діяльності. Якщо більшість загальновідомих методів навчання вимагають наявності лише традиційних компонентів навчального процесу - вчителя, учня і навчального матеріалу, який необхідно засвоїти, то вимоги до навчального проекту - абсолютно особливі:

  • Наявність соціально значущої задачі (проблеми) - дослідницької, інформаційної, практичної.
  • Планування дій по вирішенню проблеми.
  • Дослідницька робота учнів.
  • Таким чином, відмітна риса проектної діяльності - пошук інформації, яка потім буде оброблена, осмислена і представлена учасникам проектної групи.
  • Результат роботи над проектом - продукт.
  • Підготовлений продукт повинен бути представлений громадськості, і представлений досить переконливо, як найбільш прийнятне засіб вирішення проблеми. Таким чином, проект вимагає презентації.

Використання методу проектів при організації навчально-виховного процесу на практиці продемонстрували вчителі інформатики третьої міської школи Катрін А. А. та Гуцалюк Н. Р. з учнями 9, 10 та 11-их класів. Школярі підготували та презентували цікавий проект-дослідження «Інтернет: за чи проти? Бути чи не бути?».

         Корисним доповненням до першої частини семінару  став майстер-клас на тему «Робота в середовищі візуального програмування Скретч (Scratch)»,  який з успіхом підготувала та провела вчителька інформатики Войнащівської ЗОШ І-ІІІ ст. Копитко О. В. Учасники семінару отримали авторські розробки уроків для учнів 6-их класів при розгляді теми «Алгоритми та їх виконавці» та презентації до них.

         Завершився семінар предметним обговоренням та обміном думок  із запропонованих проблем.

     

Переглядів: 600 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
www.pedpresa.com

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz